Soyez realistes, demandez l’impossible.

Будьте реалістами - вимагайте неможливого!!


Орест Форко
Настрій: непонятний
Музика: Кукринікси Кайф

Пару слів про перевибори та блогкемп 2008

В Києві знову політичний бардак, загроза демократії, піськи-бантіки, любовні ігри влади та опозиції, в результаті чергові перевибори. Долар скаче як бєшений заєць – хтось калатає гроші на перевибори). Короче повний бардак, а на вчорашній день юриста подарували мені блок кондомів – у нашому законодавстві без контрацепції ніяк))

Але то все фігня. У нас є КП і на носі блогкемп 2008в Києві – одна з найцікавіших подій цього року, де збереться масса цікавих людей – блоггерів,програмерів, спеціалістів нових медіа з усіх усюд. Звісно у цьому збіговиську буде брати участь іКлуб мандрівників і звичайно запрошуємо туди і всіх Вас. Клацаєм на зелений блок справа, реєструємся і голосуємо за КП). І пофіг Юля, Ющ і перевибори – КП збереться 18за будь-яких умов.



Рекомендовать запись
Оцените пост:

Откуда приходят на эту запись за последний месяц   1 день 10 дней 30 дней

Нет данных

Показать смайлы
 

Комментариев: 81

Рекомендовал эту запись

контрацепцію мона міняти на кастрацію...

а ти не шукаєш легких шляхів, ну спробуй - розкажеш як воно)))

а це не мені рецептик))) як у анекдоті про кастрацію і обрізання

та да заяц то всё фигня.благкемп рулит

зая а ти буш на блогкемпі?))

я сильна пастараюсь туда папасть

Выборы-выборы, кадидаты пи...ры! Блогкэмп навсегда!

ггг, слух а давай якраз такий флешмоб і зробим тіки не блогкемп а КП фореве))

Як це зараз?

КП навсегда и чуть дольше!

милый... а сходи в мой блог.. там тебе в одной из недавних записей послание есть)

ах, столиця, ах блогкемп... ви хоч там згадуйте мене ;))

обовязково, ми навіть випєм за тебе з ліктя))

пісенька - боян, но акутуальна раз на рік в Україні! )

так "зудит" высказаться на эту тему!!! но не хватает времени и злости, сейчас подкоплю и плюну))))

давай-давай

ща спою!

Блогкемп форевер. Ну и эта песня Ленинграда тоже))

та да

Рекомендовал эту запись

актуальненька, пля... второй день очень тянет материться

а ти поматюкайся, в мене можна - не стримуй себе))

песнь:

слов приличных нет, поэтому буду выражаться тем, что есть:

1. эти б. с маленькой буквы не могут собрать свои Ж. с большой буквы, за что им из наших налогов платят нехилые ЗП, которые теряются на фоне того, что они сами сеюе берут и создать коалицию, хотя какая коалиция у зборища б.?

2. эти б. уже не раз ОБКРАДЫВАЮТ страну на вне про...ные перевыборы, на деньги от которых можно было вытащзить целый регион из потопа, решить проблемы коммуникаций в киеве раз и навсегда и еще много и много чего, приэтом и на до деньги идут из наших налогов, потом эти б. орут о недостаче средств в бюджете, повышают цены, запускают инфляцию и кто имеет за весь этот геморой? мы, люби друзі!

3. это как надо на все и всех с...ть, крича на кажом углу о любви к родине и вытаплывать себе последнее, и они еще не стыдятся смотреть людям в глаза! устраивают акции помощи от потопа? вы отправили? и я! очередной особнячок нашего с вами имени уже построет, слов нет, СЦУКИ

4. пусть делают перевыборы, но с формулировкой: "мы долбоебы и дерьмократы, клали на вас с великим удовольствием, хотим наебнуть вас в последний раз, но поскольку остатки совести /что это такое?/ , то ни один из нас и связанных с нам сук в них участия принимать не будет.

уффффффффф... ффффффсе... я кончила

зачот, можеш опублікувати це все без крапок в "проти всіх")

))) так хочу не иметь поводов для подобных высказываний!

голосую против всех! выборы, выборы, кандидаты -- пидары! на блогкемп денег нет! Урррраааааа!

підари - підари - все на перевибори)) зато до Вас Зоя приїзжає))

рррррр? ))))))))))

песня отличная)) в политике одни идиоты у нас а по поводу курса скачущего, так на этом и заработать можно)

тіки ти заробиш пару сотень, які потім обезцінить інфляція, а вони піднімуть мільйони

ну дык инфляция и так и так обесценит но это же не значит . что не надо зарабатывать )

Рекомендовал эту запись

Хочу и Я!!! Таки надо уже...

Рекомендовал эту запись

Фтему!

Не перевариваю ленинград тупорылый.. зато клип в тему

Гм. Шось мало цікавлюсь виборами. Взагалі, політична ситуація в країні мене якось не турбує - я їх всіх ненавиджу.:)) Юзай кондоми обережно! Бажано - спочатку внутр-р-р, а потім на голову, шоб подвійний захист. А шо за блогкемп?

Юзаю обережно))) а блогкемп вже був - враження є в травелі)

Ат, чьорт. Я як завжди швидкий. Зараз почитаю.:)

А в мене чоусь останнім часом відео в блог не вставляється. 

а ти источник тиснеш в редакторі перед тим як вставляти?

Ні, я вставляю відразу HTML ролика. Дякую, зараз спробую.

Ура, вийшло! Дякую. 

А когда и где будет проходить Блогкемп, и как записаться на данное мероприятие??????

вже був 18 жовтня))


 



Мітки

я у твіттері

клуб мандрівників



Календар
Август
ПнВтСрЧтПтСбВск
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
ОБОЗ.ua